5.3.10

Ruang untuk diriku sendiri...

Salam. Berderet berita dunia yang aku kongsi. OK, kali ni aku nak kongsi cerita aku pula.

Sudah bulan Mac. Subhanallah, masa berlalu, sedar-sedar, kalam Allah dalam Surah Al-Asr tu dah menjadi bukti~

Alhamdulillah, dalam minggu yang terdekat ni sebenarnya aku sangatlah sibuk, kononnya nak buat persiapan peperiksaan percubaan A Level. Ye tu, ye la juga kan. Hehehe, sempat lagi buat post baru pasal gempa bumi Chile dengan sedikit penghayatan Maulidur Rasul. Hari Sabtu maka tamatlah minggu sibuk ni. Pasal exam yek? Tak nak kongsilah. Hahaha. Tunggu kertas-kertas kena semak dan diberi markah minggu depan... *AAA!! menjerit~*

Insya Allah diberi keredhaan daripada-Nya, ada 12 minggu lagi aku di sini, dah ditolak dengan cuti Easter awal April nanti. Tolak lagi Sabtu dan Ahad tinggal 60 hari lagi. Purata sehari aku tidur 4 jam, dihimpun jadilah 240 jam dalam 60 hari tu, bersamaan 10 hari. Berbaki 50 hari lagi. Kelas tiap-tiap hari 8 jam. 400 jam terkumpul bersamaan 17 hari, tinggal 33 hari lagi. Dengan segala faktor dimasukkan dalam pengiraan ni, tak mustahil, yang berbaki tu tinggal 1 hari je! Wallahualam.

OKlah, nak qada tidur yang tak cukup. Haha. Sekadar kemaskini ringkas. Insya Allah nanti aku nak cerita panjang lebar.



0 respons:

Post a Comment

Your Computer