2.1.10

Tahun matahari baru...

2 Januari... aku dah sampai Venice Hill... hostel aku utk 1.5 thn. Letih!! ZZZ~ Naik bas Alor Setar - Kuala Lumpur kol 9.00, sampai dalam kol 3.30. Alhamdulillah, selamat perjalananku.

Sebelum balik hostel, melantak dulu... oh ya, terjumpa hamba Allah. Doktor bedah HKL on the way ke Johor, balik rumah. Sembang-sembang... dia tanya.. sekarang masa orang balik cuti, tapi datang sini belajar??? Hehe... Macam-macam gak la isu. Mungkin yang ni tak sesuai dengan aku kot: kalau minat fizik buat engineering. Sebab apa? Marketing. Takut menganggur lepas graduate. [...] Ada lagi, tapi alhamdulillah, syukur kepada Allah ditakdirkan dapat kongsi idea hidup. Nanti la kot cakap lagi, ngantoknya... ZZZ

Apa-apapun, dah nak masuk tahun akademik 2010. Insya Allah setengah tahun je lagi, aku belajar kat sini.

Alhamdulillah, pujian hanya selayaknya bagi Allah, sepanjang aku kat sini, penuh ujian diberi-Nya, supaya aku ingat-ingati-Nya selalu. Dan juga alhamdulillah, I learnt the lessons of life dlm 2 tahun terdekat ni.

Oh ya, insya allah, aku rajin aku tunjuk apa yang aku nampak masa gerhana bulan 1 Januari lepas.

OK la, tido la dulu, ZZZ~



0 respons:

Post a Comment

Your Computer