7.11.09

Assalamualaikum! (Hello World post)

This is not really my first blog post. Actually I used to have a blog... that was 4 years ago. Yelah... masa tu bukannya ada internet connection yg always on :P... So I abondoned it but it is still there today (as of 7.11.2009) :P... ok... masuk tajuk...

This would be my first post... bla...bla...bla... *pandai2la sambung ek*

Hari ni aku pandang ke belakang... pasal benda-benda yg dah terjadi.. of course.. fitrah manusia la kot.. all the dark sides :(

Still it is haunting me until today. I don't know when this would stop. Argh! Please!

Now I took further step... dah la.. mggu depan term test.. borang UCAS lg... hmmm....

Firman Allah dlm Surah Al-Insyirah ayat 5-6 yg bermaksud:
Maka sesungguhnya bersama kesulitan ada kemudahan. [5]
Sesungguhnya bersama kesulitan ada kemudahan. [6]

Insya allah!



0 respons:

Post a Comment

Your Computer